Установка S / MIME сертифікату в поштову програму

Як встановити мій цифровий сертифікат в Microsoft ® Outlook для шифрування електронної пошти або цифрового підпису електронної пошти?

Якщо у вас є цифровий сертифікат, ви можете використовувати його для цифрового підпису та шифрування електронних листів. Коли ви використовуєте Microsoft® Outlook в якості поштового клієнта, вам необхідно спочатку налаштувати Outlook на використання свого сертифіката. У цьому документі передбачається, що у вас є Outlook 2010 або новіша версія, так як процес установки сертифіката трохи відрізняється для Outlook 2003 і Outlook 2007.

  1. Спочатку у вас повинен бути встановлений ваш цифровий сертифікат на вашому комп'ютері. Залежно від способу отримання сертифіката вам може знадобитися переглянути іншу статтю бази знань про те, як встановити цифровий сертифікат на свій комп'ютер.
  2. Після того, як ви встановили свій цифровий сертифікат, ви повинні відкрити Outlook.
  3. Після відкриття Outlook натисніть на помаранчеву вкладку «Файл» в лівому верхньому кутку.
  4. У лівій частині набору параметрів натисніть кнопку «Параметри».
  5. З'явиться вікно з написом «Параметри Outlook». На лівій панелі натисніть кнопку «Центр довіри» в нижній частині списку.
  6. Права сторона вікна зміниться. Натисніть кнопку «Налаштування центру довіри» в нижній правій частині.
  7. З'явиться вікно з ім'ям Trust Center. З лівого боку ви побачите доступні варіанти. Натисніть кнопку «Безпека електронної пошти» в лівій панелі.
  8. Після натискання кнопки «Безпека електронної пошти» в правій панелі ви побачите спливаюче поле поруч з налаштуванням за замовчуванням: натисніть кнопку «Налаштування» поруч з цим полем.
  9. З'явиться нове вікно з ім'ям «Змінити параметри безпеки». У цьому вікні ви побачите дві кнопки «Вибрати» в розділі «Сертифікати та алгоритми»:
  10. Виберіть сертифікат підпису. Спочатку ви виберете сертифікат підпису. Це сертифікат, який ви будете використовувати для цифрового підпису листів, які ви відправляєте. Електронна пошта в сертифікаті, який ви встановили на свій комп'ютер, повинна відповідати адресі електронної пошти, який ви використовуєте для підписання. Цей сертифікат також повинен бути дійсним.
  11. У розділі «Сертифікати та алгоритми» у вікні «Змінити параметри безпеки» ви повинні побачити заголовок «Підписання сертифікату»: натисніть кнопку «Вибрати» прямо праворуч від цього заголовка.
  12. З'явиться нове вікно з ім'ям «Вибрати сертифікат». У цьому вікні ви виберете цифровий сертифікат, з яким ви хочете підписатися, зі списку сертифікатів, встановлених на цьому комп'ютері. Примітка. Якщо ви не знаєте, який сертифікат вибрати, ви завжди можете виділити сертифікат і натиснути кнопку «Переглянути сертифікат», щоб переглянути відомості про це сертифікаті.
  13. Коли ви вибрали цифровий сертифікат, натисніть кнопку «ОК» внизу. Виберіть сертифікат шифрування. Потім ви виберете сертифікат шифрування. Це сертифікат, який інші користувачі будуть використовувати при спробі шифрування електронної пошти вам. У типовому використанні ви будете використовувати той же цифровий сертифікат для підписування і шифрування (виняток - для сертифікатів Secure Email, які можуть тільки підписувати електронні листи). Ви все ще можете розшифрувати повідомлення електронної пошти з сертифікатом з вичерпаним терміном дії.
  14. У розділі «Сертифікати та алгоритми» у вікні «Змінити параметри безпеки» ви повинні побачити заголовок «Сертифікат шифрування». Натисніть кнопку «Вибрати» прямо праворуч від цієї рубрики.
  15. З'явиться нове вікно з ім'ям Select Certificate. У цьому вікні ви виберете цифровий сертифікат, який ви будете використовувати для шифрування електронних листів зі списку сертифікатів, встановлених на цьому комп'ютері. Примітка. Якщо ви не знаєте, який сертифікат вибрати, ви завжди можете виділити сертифікат і натиснути кнопку «Переглянути сертифікат», щоб переглянути відомості про це сертифікаті.
  16. Коли ви вибрали сертифікат, натисніть кнопку «ОК» внизу.
  17. Коли ви повернетеся в вікно «Змінити параметри безпеки», ви побачите, що цей сертифікат виявився сірим в полі «Сертифікат шифрування». Коли ви закінчите вибирати свій цифровий сертифікат, ви можете натиснути кнопку «ОК» внизу.
  18. Додаткова настройка (необов'язково). Поверніться у вікно центру довіри, ви можете налаштувати Outlook 2010 настільки, як він використовує ваш цифровий сертифікат. Під заголовком «Зашифрована електронна пошта» ви повинні побачити 4 прапорця. Ці прапорці додають різні функції при використанні Outlook 2010 і цифрових сертифікатів.
  19. Шифрувати вміст і вкладення для вихідних повідомлень. Це спробує зашифрувати кожне вихідне повідомлення. Щоб зашифрувати користувача, ви повинні мати копію свого відкритого ключа / сертифікату в своїй адресній книзі.
  20. Додавання цифрового підпису до вихідних повідомлень - це буде цифрове підписування кожного вихідного повідомлення з використанням цифрового сертифіката.
  21. Відправляти повідомлення з відкритим текстом при відправці підписаного повідомлення. Це відправляє повідомлення з цифровим підписом одержувача, який не використовує S / MIME.
  22. Запросити отримання S / MIME для всіх підписаних повідомлень S / MIME. Це зажадає підтвердження того, що повідомлення було отримано без змін. Outlook автоматично зробить це.

Цифровий підпис і шифрування електронної пошти в Microsoft ® Outlook

Після того, як ви виконали установку і вибрали сертифікат для підпису листів:

  1. Коли у вас відкрито електронний лист, натисніть вкладку «Параметри» у верхній частині листа.
  2. У розділі «Дозвіл», безпосередньо під верхніми вкладками, ви повинні побачити дві кнопки з ім'ям «Знак» і «Шифрувати».
  3. Натисніть на кнопку «Зареєструватися», щоб натиснути на неї, щоб підписати цю електронного листа.
  4. Натисніть кнопку «Шифрувати», щоб видалити її, щоб зашифрувати цей лист. Примітка. Для шифрування електронної пошти у вас повинен бути відкритий ключ одержувача.
  5. Натисніть на обидві кнопки, Підписати і Шифрувати, щоб цифровий знак і зашифрувати повідомлення.
  6. Правильно набравши нове повідомлення електронної пошти або відповіді / переадресації натисніть кнопку «Відправити».

Як встановити мій цифровий сертифікат в Microsoft ® Outlook для MAC для шифрування електронної пошти або цифрового підпису електронної пошти?

  1. Переконайтеся, що ви імпортували сертифікат в ланцюжок ключів Mac OS X.
  2. Відкрийте Outlook.
  3. В Outlook виберіть меню «Сервис» і виберіть «Акаунти».
  4. Виділіть обліковий запис електронної пошти та натисніть кнопку «Advance» .
  5. Перейдіть на вкладку «Безпека».
  6. В області цифровий підпис, виберіть пункт меню. Примітка. У спливаючому меню «Сертифікат» відображаються тільки ті сертифікати, які дійсні для цифрового підпису або шифрування, які ви вже додали в ланцюжок ключів для облікового запису користувача Mac OS X.
  7. Виберіть сертифікат цифрового підпису зі списку. Зазвичай це відображається як ваше ім'я та прізвище.
  8. Натисніть «Вибрати».
  9. Виберіть алгоритм підпису SHA-1 .
  10. Після того, як ви вибрали свої сертифікати, встановіть наступні параметри:
    • Підписати вихідні повідомлення.
    • Виберіть Надіслати повідомлення з цифровим підписом як чистий текст. Це гарантує, що одержувачі зможуть читати ваші підписані повідомлення. Це особливо важливо, якщо ваш одержувач використовує веб-клієнт або мобільний поштовий клієнт.
    • Виберіть Увімкнути мої сертифікати в підписані повідомлення. Ця опція включає ваш загальнодоступний ключ шифрування, щоб хтось інший міг використовувати його для відправки зашифрованих повідомлень.
  11. В області Шифрування клацніть по спливаючому меню.
  12. Виберіть сертифікат шифрування зі списку. Зазвичай це відображається як ваше ім'я та прізвище.
  13. Виберіть алгоритм шифрування 3DES .
  14. В області «Шифрування» ми рекомендуємо не вибирати параметр «Зашифрувати вихідні повідомлення і вкладення» за замовчуванням. ІТС рекомендує вручну вибирати шифрування для окремих повідомлень, а не встановлювати його за замовчуванням.
  15. Натисніть «ОК», щоб закрити діалогове вікно «Редагувати облікові записи», а потім закрийте вікно «Облікові записи».
  16. Надішліть листа електронною поштою собі як тест. На основі вибраних вами параметрів при складанні нових повідомлень Outlook показує блокування і один з трьох варіантів:
    • Це повідомлення буде підписано
    • Це повідомлення буде зашифровано
    • Це повідомлення буде підписано і зашифровано
  17. Щоб змінити параметри повідомлення окремо, при створенні нового повідомлення виберіть вкладку «Параметри», натисніть «Безпека», потім натисніть «Зашифрувати повідомлення», «Підписати цифровий підпис» або обидва виберіть обидва варіанти.

Як встановити мій цифровий сертифікат в Mozilla Thunderbird для шифрування електронної пошти або цифровим підписом?

У Thunderbird є власний механізм зберігання сертифікатів, який не залежить від сховищ сертифікатів в Windows або інших продуктах Mozilla. Зверніть увагу, що вам потрібно буде скопіювати свій сертифікат в файл заздалегідь.

  1. Усередині Thunderbird натисніть «Меню», а потім наведіть курсор миші на розділ «Параметри» або «Налаштування».
  2. Натисніть «Налаштування облікового запису", потім вкладку «Безпека».
  3. Натисніть кнопку «Переглянути сертифікати», а потім натисніть кнопку «Імпортувати».
  4. Знайдіть файл резервної копії для свого сертифіката та натисніть «Відкрити».
  5. Вам буде запропоновано ввести пароль для резервного копіювання сертифіката і натиснути «ОК». Це пароль, який ви вибрали при експорті / резервне копіювання сертифіката.
  6. Натисніть «ОК», щоб закрити екран «Диспетчер сертифікатів», і «ОК» ще раз, щоб закрити вікно «Параметри».

Налаштуйте Thunderbird з сертифікатом за замовчуванням

  1. Усередині Thunderbird натисніть «Меню», потім наведіть курсор миші на розділи «Параметри» або «Налаштування» .
  2. Під заголовком вашого профілю електронної пошти (можливо, вам потрібно буде його розширити), натисніть «Безпека».
  3. Поруч з полем «Використовувати цей сертифікат для цифрового підпису повідомлень, які ви відправляєте:« натисніть «Вибрати».
  4. Виберіть правильний цифровий сертифікат для використання.
    • Зверніть увагу, що адреса електронної пошти у вашому обліковому записі електронної пошти повинна відповідати адресі в сертифікаті.
  5. Поруч з полем «Використовувати цей сертифікат для шифрування і дешифрування повідомлень, які відправляєте Ви»: натисніть «Вибрати».
  6. Виберіть правильний цифровий сертифікат для використання. (Така ж примітка, як зазначено вище)
  7. Натисніть «ОК», щоб завершити і зберегти ці налаштування.

    Налаштування Thunderbird для підпису та / або шифрування кожного повідомлення

    Якщо ви хочете, щоб Thunderbird підписав і / або зашифрував кожне повідомлення електронної пошти, виконайте наступні дії. Зверніть увагу, що це необов'язково робити, оскільки ви можете самостійно підбирати і / або шифрувати кожне повідомлення.

    1. Усередині Thunderbird натисніть «Меню», потім наведіть курсор миші на розділи «Параметри» або «Налаштування».
    2. Під заголовком вашого профілю електронної пошти (можливо, вам потрібно буде його розширити), натисніть «Безпека».
    3. Якщо ви хочете в цифровій формі підписати всі повідомлення електронної пошти, у розділі «Цифровий підпис» помістіть чек в поле «Digitally sign messages (за замовчуванням)».
    4. Якщо ви хочете шифрувати всі повідомлення електронної пошти в цифровій формі, в розділі «Шифрування» переконайтеся, що ви обрали «Обов'язковий».
      • Примітка: для шифрування електронної пошти у вас повинна бути копія цифрового сертифікату одержувача (але не закритого ключа).
      • Натисніть «ОК», щоб завершити і зберегти ці налаштування.

    Налаштування Thunderbird для підписання і / або шифрування окремих електронних листів

    1. Усередині Thunderbird натисніть «Меню», потім наведіть курсор миші на розділи «Параметри» або «Налаштування».
    2. Якщо ви хочете в цифровому вигляді підписати це повідомлення, виберіть «Цифрувати це повідомлення» .
    3. Якщо ви хочете зашифрувати це повідомлення, виберіть «Шифрувати це повідомлення».
      • Примітка: для шифрування електронної пошти у вас повинна бути копія цифрового сертифікату одержувача (але не закритого ключа)

    Як я можу підписати або шифрувати електронне повідомлення в Lotus Notes ® ?

    Передбачається, що ви вже встановили TrustID Secure Email Certificate на комп'ютері під керуванням Windows за допомогою Internet Explorer і хочете використовувати цей сертифікат з Lotus Notes на тому ж комп'ютері.

    Есть четыре основных этапа:

    1. Експортувати сертифікат з браузера.
    2. Імпортуруйте сертифікат в файл Notes ID.
    3. Настроюйте сертифікат для Інтернет-пошти з Notes.
    4. Використовуйте сертифікат при відправленні та отриманні електронної пошти зNotes.

    Перші три кроки потрібно зробити тільки один раз.

    1. Експорт сертифіката з браузера:
    2. Зверніть увагу, що вам потрібно буде скопіювати свій сертифікат в файл заранее. Якщо вам потрібна допомога в цьому процесі, перейдіть на сторінку «Резервне копіювання / експорт сертифіката ».
    3. Імпортувати сертифікат у файл Notes ID:
      1. У Нотатках виберіть Файл - Інструменти - Ідентифікатор користувача.
      2. Введіть свій пароль за запитом і натисніть «ОК».
      3. Перейдіть на панель «Додаткові параметри» діалогового вікна «Ідентифікатор користувача».
      4. Натисніть кнопку Імпорт інтернет-сертифікатів.
      5. У діалоговому вікні «Вкажіть файл, який містить діалогове вікно« Інтернет-сертифікати », перейдіть до файлу, експортованому на кроці, виберіть його і натисніть« Відкрити».
      6. Вам буде запропоновано ввести пароль до файлу. Це пароль, який ви вибрали при експорті сертифіката.
      7. Ви побачите список декількох сертифікатів, які містяться в експортованому цифровому ідентифікаційному файлі. Натисніть «Прийняти все».
    4. Налаштуйте сертифікат для інтернет-пошти з Notes:
      1. Виберіть «Файл - Інструменти» - «Ідентифікатор користувача».
      2. Перейдіть на панель «Сертифікати» в діалоговому вікні «Ідентифікатор користувача».
      3. Прокрутіть список сертифікатів, випущених за списком, поки не побачите нові імпортовані сертифікати.
      4. Виберіть сертифікат відкритого ключа (а не сертифікати центру сертифікації). Коли ви виберете правильний сертифікат, ваша адреса електронної пошти з'явиться в списку Certificates Issued To.
      5. Переконайтеся, що встановлено прапорець «Це ваш сертифікат підпису за замовчуванням».
      6. Нажміть «ОК».
    5. Використовуйте сертифікат при відправці та отриманні електронної пошти з Notes:
      1. При створенні повідомлення електронної пошти натисніть кнопку «Параметри доставки», щоб відкрити діалогове вікно «Параметри доставки».
      2. На вкладці «Основи» виберіть «Підписати» (для аутентифікації повідомлення) або «Шифрувати» (щоб зробити секретне повідомлення), або і те, і інше.
      3. Натисніть «ОК».
      4. Майте на увазі, що для відправки зашифрованого повідомлення електронної пошти того, хто не використовує Notes Mail, ви повинні мати сертифікат відкритого ключа цієї особи в своєму Domino Directory. Сертифікат, якщо він присутній, відображається на вкладці «Сертифікати» документа Person одержувача в розділі «Сертифікати Інтернету».

    Як я можу підписувати або шифрувати повідомлення електронної пошти в Apple ® Mail?

    Передбачається, що ви вже встановили TrustID Secure Email Certificate на комп'ютері під керуванням Windows за допомогою Internet Explorer і хочете використовувати цей сертифікатв Apple Mail.

    Там три спільні кроки:

    1. Експорт сертифіката з браузера:
      Зверніть увагу, що вам потрібно буде скопіювати свій сертифікат в файл заздалегідь. Якщо вам потрібна допомога в цьому процесі, перейдіть на нашу сторінку «Створення резервної копії / експорт сертифіката».
    2. Установка сертифікаат в OS X:
      • Двічі клацніть файл, завантажений в каталог диспетчера сертифікатів.
      • OS X Keychain Access запропонує вам ввести кодову фразу сертифіката.
        Примітка. Якщо це сертифікат на основі токенів, ви просто встановіть SafeNet ® 9, це автоматично зробить сертифікат доступним для вашого Mac.

      Сертифікат SecureID Secure Email буде встановлений на вашому Mac і з'явиться в розділі «Мої сертифікати» в розділі «Доступ до ключів». Сертифікат SecureID SecureID тепер доступний для Apple Mail, Outlook та інших програм, які можуть використовувати сертифікати клієнтів.

    3. Використання вашого сертифіката в Apple Mail
      • Включення цифрового підпису та шифрування
        Якщо ви тільки що встановили свій сертифікат TrustID Secure Email на своєму Mac, закрийте Mail і перезапустіть його. Почніть складати повідомлення електронної пошти. Значок «Підпис», який містить галочку, повинен знаходитися в нижньому правому куті заголовка повідомлення, щоб вказати, що повідомлення буде підписано. Якщо значок «Підпис» не відображається, виберіть «Налаштувати» в лівому нижньому кутку заголовка повідомлення і додайте значки «Заблокувати» і «Підпис».
      • Підпис електронної пошти
        Щоб відправити підписане повідомлення, переконайтеся, що значок «Підпис» має галочку в ньому, а не «x». Якщо значок «Підпис» показує «x», ваше повідомлення не буде підписано. Можливо, ви не хочете підписувати повідомлення в списках розсилки, оскільки цифрові підписи S ​​/ MIME є вкладеннями, які деякі списки не приймають.
      • Шифрування електронної пошти
        Якщо у вас є загальнодоступний сертифікат для користувача або користувачів, яким адресовано повідомлення, ви зможете зашифрувати повідомлення електронної пошти: в правому нижньому кутку заголовка повідомлення клацніть значок відкритого замка, щоб заблокувати його; коли значок заблокований, ваше повідомлення електронної пошти буде зашифровано.


Написати повідомлення

Ваш email
Ваш телефон
Тема повідомлення
Текст повідомлення
Symantec SSL  сертификаты для Украины Слава Україні !


Symantec SSE+ лого адграфиксЗамовити зворотній дзвінок >>>
є питання: зателефонуйте +380672576220 skype: webtrust.ua
Top ^
Усі серти * Code * PDF * Email * IoT * Wi-Fi * PKI * DV * OV * EV * Новости * Help *